És végre itt van ismét:) Elkezdődött az amerikai focibajnokság rájátszása. 2009. február 1-jén kiderül, ki nyeri idén a Super Bowl-t. Addig is megy a népi találgatás. Nem csupán a játékról, hanem arról is, hogy a hirdetők mivel rukkolnak idén elő a brutál nézettségű sportesemény kapcsán.
Az amerikaiak ilyenkor nemhogy menekülnek a reklámok elől, hanem még vissza is nézik a legjobbakat a PVR-en és egyéb, egyébként a hirdetők által rettegett, reklámok átugrására alkalmas kütyükön. És a másnapi közbeszéd legalább annyira szól a vicces szpotokról, mint a döntős játékról.
Azt már lehet tudni, hogy idén lesz egy teljesen 3D reklámblokk. Azt is lehet tudni, hogy a 2009-es megjelenés ára elég húzós lett: 3 millió dollár. A reklámidő négyötöde így is még májusban elkelt. Lehet, hogy a néhány, utolsó pillanatra megmaradt reklámhely "csak" 2,9 vagy 2,8 milláért kel(t) el. Na bumm. Szegény NBC:')
No de hogy legyen min szórakozni az idei reklámokig, íme a tavalyi legjobbak:
A Bud Light reklámjaiból kiderül, miért vették ki a sörből a repülésre és tűzokádásra képessé tevő formulát, a FedEx gigantikus, megvadult GPS galambokkal támad, a Pepsi díjnyertes reklámjában pedig - az egyszerre ugráló fiúzenekarokat utálók legnagyobb örömére - Justin Timberlake-et gyalázzák.
Jó szórakozást!