2008.01.25.
14:47

Írta: mediainfo

"Kreatív"

Az alábbi "kreatív" valamelyik metrómegállóban támadott meg. Botor módon arra gondoltam, hogy kivételesen nem parkolok le a mozgóképes - rossz híreket, nagy számú Pannon reklámot és a megkönnyebbülést hozó "kérjük vigyázzon, szerelvény érkezik" üzenetet felvonultató - képernyő előtt, hanem arrébb húzódom. Bár ne tettem volna.

Vajon a megbízó mire adott brief-et? Például úgy hangozhatott, hogy "alkoss nekünk egy kifejezetten hülye, a termékünk szempontjából semmitmondó reklámot"?. Mert akkor a kreatív szakember jó munkát végzett.

 

No, és ezek után visszamenekültem a képernyőhöz, elolvastam az összes áremelős, elbocsátós hírt, megnéztem két harmonikusan kék-fehér mobilszolgáltatós reklámot, és enyhén űzött szemekkel felpattantam a metróra.

A képet egyébként megmutattam petalnak, aki vigyorgó fejjel azt kommentelte, hogy "miért, generikus termék...". Sajnos nem tudta eldönteni, hogy a család arckifejezése vagy a plakátra zsúfolt, tizenöt soros szöveg tetszik-e neki jobban...

Szólj hozzá!

Címkék: reklám közterület

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr47311305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása