Az alábbi "kreatív" valamelyik metrómegállóban támadott meg. Botor módon arra gondoltam, hogy kivételesen nem parkolok le a mozgóképes - rossz híreket, nagy számú Pannon reklámot és a megkönnyebbülést hozó "kérjük vigyázzon, szerelvény érkezik" üzenetet felvonultató - képernyő előtt, hanem arrébb húzódom. Bár ne tettem volna.
Vajon a megbízó mire adott brief-et? Például úgy hangozhatott, hogy "alkoss nekünk egy kifejezetten hülye, a termékünk szempontjából semmitmondó reklámot"?. Mert akkor a kreatív szakember jó munkát végzett.
No, és ezek után visszamenekültem a képernyőhöz, elolvastam az összes áremelős, elbocsátós hírt, megnéztem két harmonikusan kék-fehér mobilszolgáltatós reklámot, és enyhén űzött szemekkel felpattantam a metróra.
A képet egyébként megmutattam petalnak, aki vigyorgó fejjel azt kommentelte, hogy "miért, generikus termék...". Sajnos nem tudta eldönteni, hogy a család arckifejezése vagy a plakátra zsúfolt, tizenöt soros szöveg tetszik-e neki jobban...