2009.06.19.
11:43

Írta: mediainfo

Hányszor mondjuk: NEM a méret a lényeg

Hát hányszor kell még elmondani, hogy nem a méret a lényeg?:) Valószínűleg Seth Godin is ezt gondolhatta, mikor ezt a posztot írta. Azon rugózik, hogy miért nem képesek megérteni az online hirdetők, hogy nem minden a tömegszórás, legalábbis az elért tömeggel kitörölhetik a…

Szólj hozzá!

Címkék: internet 2.0 márka szájreklám hirdető

2009.06.18.
21:20

Írta: mediainfo

Már az upfront sem a régi

A válság sokmindent felülír a médiapiarban. Példának okáért a neves "upfront" is tök másképp alakul idén, mint ahogy az elmúlt években megszokhatták az amerikai tévés piacot figyelők. Az upfront az amerikai piacon egy olyan összpiaci dzsembori, ahol összeülnek a…

Szólj hozzá!

Címkék: amerika televízió hirdető

süti beállítások módosítása