Az RTL közleményei mindenképpen a szakma "élvonalába" tartóznak alázós kategóriában. Most például ezt bírták közölni: "Az r-time üdvözli, hogy két évvel saját KKV-kampánya után a TV2 is felismerte, hogy a televízió nem csak a multik hanem a kis és középvállalkozások számára is hatékony médium lehet marketingcéljaik megvalósítására. A 18 televíziócsatorna és 6 online felület értékesítését végző kereskedőház, az r-time 2007-ben indította el b2b kampányát, amelynek üzenete: 'R-time. Mert a TV már nem csak a nagyoké'. Így hirdetett az RTL Klubon többek között a Vidámpark és a Vacansoleil Utazási Iroda is. Az r-time tehát már 2007-ben felismerte a KKV szektor iránti nyitás fontosságát és azóta is folyamatosan igyekszik ezeket a kapcsolatokat építeni és a meglévő együttműködéseket megtartani."
A dolog előzményét az jelenti, hogy a TV2 nagy büszkeséggel jelentette be, hogy konferenciát szervez KKV-knek. Ez önmagában okosnak nevezhető döntés lenne, mivel mára az országos tévék sem tehetik meg, hogy csak a multikra fókuszáljanak, főleg válság közepette. Na de hogy Wolf Gáborral szövetkezett ezért, az egy kicsit brrrr. Mondjuk tegye, ám legyen, a bizniszben nem mindig kap prioritást az ízlésesség:P (Persze nem ártana.)
Eközben viszont az r-time, az RTL kereskedőháza tényleg nyomta a fent emlegetett kampányát, s valóban már 2007-ben. Tévében is láthattuk, az RTL Klubon és a többi, az r-time által értékesített reklámidejű csatorna képernyőjén is (Az általuk értékesített csatornákról infó itt.) De könyörgöm, nem az a lényeg, hogy bibibi, nekünk előbb volt ilyen kampány, hanem a mögötte megbúvó stratégia: a több lábon állás, a több csatornán keresztüli bevételgenerálás az egy szem országos csatornára + annak digitális felületeire való fókuszálással szemben.
Na ez érdekes lenne az egyszeri szakújságírónak meg az ő olvasóinak. Ehelyett jön egy felszínt karcoló, "bibi, nekem nagyobb az izém" típusú közlemény. Holott azt már évek óta tudjuk, hogy az RTL és kapcsolt bizniszei izéja nagyobb, mint a TV2-é. Az információ, a hírérték és a PR-érték abban volna, hogy miért. Arra büszkébbek lehetnek szerintem, mint az ilyen közleményekre.