Mikre nem képes egy cég, ha konferencia kommunikációról van szó...:) A Yahoo például lila papucsokkal nyomult az idei Cannes-i Reklámfesztiválon. Mert mit akar a nép? Dögmelegben például kényelmet, na. Elismerjük, ez nem a legszakmaibb üzenet, de kétségtelenül van benne igazság. A lila pacskerok sztorija Yahoo-tálalásban itt olvasható.
Az időnként a Microsofttal, aztán meg a Google-lal, majd mindenki egyébbel is hírbe hozott netes óriás akciója mögött az a megfontolás állt, hogy mi mással lehet megmutatni a kreatív populációnak, hogy szereti őket a Yahoo? Hát azzal, hogy elkényezetik őket. A fesztivál környékén osztogatott papucsok mellé azt a címkét mellékelték, hogy "Nothing creative happens in penny loafers", azaz "semmi kreatív nem történik bebújós (makkos:D) cipőben". Tényleg, mennyivel inspirálóbb egy lila hawaii papucs.
Persze nem ettől fognak megnőni a Yahoo bevételei, nem ettől futnak fel a részvényárak, nem ettől vonja fel a szemöldökét Steve Ballmer, és ijed be a Google. De legalább próbálkoztak valami bájossal, vagy mi. Néhány kép ízelítőül az akcióról alább. A többit meg lehet nézni itt. A yahoo-sok videót is forgattak arról, hogy milyen ügyesek, az meg itt érhető el.