2008.10.02.
21:57

Írta: mediainfo

Pizsamába öltözött zombik árasztották el Londont

Sajátos pizsama partiba csöppenhettek a minap London polgárai. Vagy ötven álmos ember sétált/aludt/buszozott/csövezett a parkban. Meg lehet nyugodni, nem egy újabb dupla zsé kategóriás horrort forgattak, csak egy gerilla kampány futott épp a brit fővárosban.A termék elég…

Szólj hozzá!

Címkék: gerilla szájreklám közterület

2008.10.01.
19:35

Írta: mediainfo

Miért bukta a Bár 2.0?

Előre bocsátom, hogy szeretem a Viasatot, egyszerűen a legtöbb idősávban nézhetőbb számomra, mint mondjuk a nagy országos csatornák. A Helyszínelők összes és a napközbeni (éljen az itthoni munkavégzés!) retro krimisorozatok miatt már rég a szívembe zártam. Ennek…

30 komment

Címkék: média 2.0 televízió sztár pocsolya

2008.09.30.
14:07

Írta: mediainfo

Mi tanulhatunk az értékes márkáktól?

A BrandChannel szakírója az immár hagyományos, a legértékesebb márkákat rangsoroló Interbrand 100-as listája, illetve a kapcsolódó tanulmány alapján vont le néhány következtetést azzal kapcsolatban, hogy mit tanulhatunk a sikeres márkáktól.1. A márka iránti…

Szólj hozzá!

Címkék: kutatás verseny hűség márka hírnév

2008.09.29.
10:34

Írta: mediainfo

Baja csak a másik cégnek eshet

Olvasom a Weber Shandwick feat. Figyelő + Szonda Ipsos kutatás összefoglalóját, amely a cégvezetők véleményét kérdezte a vállalati hírnévvel kapcsolatban. 96% szerint fontos vagy nagyon fontos, hogy milyen a cég hírneve, annál is inkább, mert úgy gondolják, a cég értékének 51…

Szólj hozzá!

Címkék: kutatás hírnév közeg

süti beállítások módosítása