2007.10.15.
13:51

Írta: petal

Végre beszélünk a passzivitásról, de mikor teszünk ellene?

Egyre-másra jönnek a felszólalások különböző konferenciákon és egyéb magasabb rendű fórumokon, hogy mennyire önsajnálatba és passzivitásba süllyedt a magyar társadalom. Ez szociális szempontból is elkeserítő, de mint Kozák Ákos is rámutatott, a marketingesek, sőt a média számára is komoly fejfájást okoz.

Küzdeni olyan beidegződések ellen, amelyektől azt hinnénk, az elmúlt közel húsz év során egyébként villámgyors fejlődésen átesett Magyarország már megszabadult, hiszen olyan játszi könnyedséggel léptünk túl például a szakszervezetek előnyein is...

De ne tereljük politikai síkra a kérdést, mégha ezek inkább gazdasági és társadalmi megfontolások is. Inkább érdekes megfigyelni, hogyan változik a mentalitással párhuzamosan a hazai fogyasztás.

És jó tudni, hogy szakmai találkozókon már beszélnek róla, hogy a mentális gödrön kell túljutnunk elsősorban. Reméljük, hamarosan a lakosság is szájára veszi a témát.

1 komment

Címkék: közeg

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr4196782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deus 2007.10.19. 20:36:02

Üdv !
Amíg Maon az emberek egy 2órás sztárjkot sem tudnak megérteni, adddig nem lehet aktivitásról beszélni. Amíg nincs tolerancia, valamint "én is lehetek ilyen helyzetben dolog".(Frao-ban 2hetes sztrájkok vannak , ma én holnap te alapon.)
Együttérzés, tolerancia, megértés, pozitív életérzetet küldő reklámok, vagányabb média...
Szerintem.

KID
süti beállítások módosítása