Beszélgettünk a direkt marketing térnyeréséről, az új módszerekről. Aztán beszélgetőtársam ezt az oldalt mutatta meg: http://www.ffk-wilkinson.com/, azzal a felkiáltással, hogy "ezt is a netes hülyeségek között kaptam".
Az oldalon található filmecske a "Fight for Kisses" (Harc a csókokért) címet viseli, és a Wilkinson munkája. Család: apuka, anyuka, baba. A baba bőre puha. A babát anyu kényezteti, de apu visszavág... Kicsit ödipális az ötlet, de minden szempontból nagyon ül.
A víruskampány sikerét egyfelől a kreatív anyag minősége határozza meg. A filmecskéből jól kirajzolódik a márkaüzenet, mely szerint a Wilkinson borotva selymessé teszi a bőrt, s a kommunikációban erőteljesen jelenik meg az üzenet, miszerint selymesebb lesz tőle a bőröd, mint a babapopsi. A filmen tehát nem csak nevetünk (mert piszokul humoros), hanem egyszerűen dekódolható, hogy mit is akartak.
További sikertényező, hogy a szórás megfelelő legyen. Az ember megkapja a "netes hülyeségek" között, és azon kapja magát, hogy mutogatja a cuccot fűnek-fának. Valószínűsíthető, hogy a fiatal pasik - akiket ez az aktivitás minden bizonnyal megcéloz - a "nézem, röhögök, küldöm" hármasság jegyében szorgosan szórták a linket.
És hogy miért mutogatta ezt a filmecskét is tartalmazó oldalt olyan lelkesen egy direkt marketinges kolléga? Mert az oldalon le lehet tölteni a Fight for Kisses-t, ahol aztán kiélhetőek a bébi kontra apuci harcok. Ehhez az ember szépen megadja az adatait, szorgalmasan tölti a rubrikákat, és hoppá, így épül az adatbázis. Ez meg már direkt marketing. Sunyin. Ügyesen.
Nem beszélve arról, hogy a regisztrációk számából következtetni lehet a kampány eredményességére is. A számok kézzelfoghatóak, így azzal sem lehet érvelni, hogy ne lenne utánkövethető ez a fránya vírus aktivitás. Mert hogy sokszor a mérhetőség hiánya a legfőbb ellenérv. Részben egyet lehet érteni az aggodalmakkal, de most nem.
Szóval, mi is tovább adtuk itt a filmet. Tessék megnézni:) Megéri. (Apróbetűs kiegészítés: az akció már lejárt, de azért így is ajánljuk.)