Ha hinni lehet a híreknek, idén elindul az Advertising Week saját, külön bejáratú netrádiója, amelyen a reklámhét alatt reggeltől napestig (helyi idő szerint délutántól hajnalig) lehet majd hallgatni a reklámos híreket.
A csatorna kínálata elsősorban az Advertising Week eseményeinek élő közvetítéséből, valamint kulisszák mögötti interjúkból áll majd össze, így azok is részesei lehetnek a szakmai találkozónak, akik földrajzi, pénzügyi vagy egyéb okok miatt egyébként kimaradnának.
A netrádió az Advertising Week és a Radio Advertising Bureau közreműködésének köszönhetően jön létre, és a két szervezet weboldalán keresztül is elérhető lesz, valamint bekerül a www.wadvradio.com kínálatába.
Az Advertising Week rádió szeptember 21-én jelentkezik először egy előzetessel, majd szeptember 24-28. között reggel 7-től este 7-ig (EST, magyar idő szerint délután 2-től hajnali 2-ig) élőben sugároz a reklámhétről.