2009.03.04.
11:38

Írta: mediainfo

Népítélet

Ha egy reklám hülye, akkor annak nagy eséllyel lesz valami következménye. Hála a jó égnek mostanra megvannak ennek a technikai-kulturális feltételei is, mint videó-megosztók, viszonylag óccsó de jó, filmezésre alkalmas kütyük és a reklámokból sajnálatosan hiányzó, de a…

6 komment

Címkék: videó izé márka közeg hirdető

2009.03.03.
12:24

Írta: mediainfo

Szokatlan módon tol pénzt a reklámiparba az indiai állam

Az indiai reklámipar a gyorsan fejlődő, mondhatni perspektivikus kategóriába tartozik, dehát a válság keményen megviseli őket is. Úgyhogy az állam úgy döntött, hogy pénzt tol a szegmensbe. Hogy ez mennyire jó piaci szempontból, azon persze lehet vitázni. No de még…

Szólj hozzá!

Címkék: média reklám választások india hirdető

2009.03.02.
12:32

Írta: mediainfo

A Yahoo vezérigazgatója legalább tökösen fogalmaz

Carol Bartz elég nehéz időszakban került a Yahoo élére. A Jerry Yang-ot váltó szakembert vegyes reakciók fogadták, mert volt aki nem tartotta a szektorban elég tájékozottnak, eredetinek, nagy vizionáriusnak. Mások viszont éppen azért kedvelik, mert erős személyiség és van…

Szólj hozzá!

Címkék: média amerika internet 2.0 márka sajtómunkás

süti beállítások módosítása