2009.12.01.
12:52

Írta: mediainfo

Melyik ügynökségtípus lesz a hirdető szíve csücske?

Nyilván az, amelyik a leghatékonyabban, legszéleskörűbben segíti az ügyfelet abban, hogy ő meg a fogyasztó szíve csücske legyen. Az régóta tudott, hogy az ügynökségek egyre élesebb küzdelmet folytatnak azért, hogy magukhoz ragadják a stratégiai kommunikációs tanácsadó…

Szólj hozzá!

Címkék: verseny ügynökség hirdető

2009.11.30.
14:13

Írta: mediainfo

Van-e értelme a PR és a marketing szembeállításának?

Ahogy a kommunikációs közeg változik, úgy változik a különböző kommunikációs területek egymáshoz való viszonya. Azon túl, hogy tán át kell írni a könyveket kicsit (vagy nagyon), a változásnak vannak húsbavágó következményei is, hiszen nem mindegy, melyik (milyen típusú)…

Szólj hozzá!

Címkék: média pr reklám internet 2.0 márka szájreklám ügynökség hirdető

süti beállítások módosítása