2007.10.13.
20:20

Írta: mediainfo

"Sziasztok! Az MTV megérkezett!"

Gyanítom, nem követek el államtitoksértést, ha megosztom a múltkori sajtótájékoztatós élményemet az olvasókkal. A napi rohangászás közben betévedtem csütörtökön az MTV sajtóeseményére is. Üveges szemekkel bambultam történésre várva, mikor valahogy rátaláltam a hét legaranyosabb mondatára. Az asztalom túloldalán hagyta valaki az eseményen elhangzó beszédeket tartalmazó speaking note-ot. Persze, hogy rásandítottam... És mivel senki nem jelentkezett a cuccért, elhoztam emlékbe.

Az első beszélő Bill Roedy, az MTV Networks International "élő legendája" volt. Első mondata a speaking note (és a fülem) tanúsága szerint:

"Sziasztok! Az MTV megérkezett! (Ceeostok, Oz MTV meg ear Kezett)"

Hát szia Bill, nájsz tu mít jú:)

Szólj hozzá!

Címkék: televízió sajtómunkás

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr86195414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása