2007.11.19.
13:32

Írta: mediainfo

Szia!

Mostanában elharapóztak az idétlen vírusmarketinges üzenetek. Egy példa, amelyik "szia" tárgysorral futott be hozzám (kétszer is):

"Szia Edina!

Anita megadta az oldal címét, ahonnan a Gucci cipőjét rendelte, tudod, a múltkori buliban volt rajta, amelyik annyira tetszett nekünk. Most rendeltem én is egy hasonlót, de nem Guccit, hanem Chanelt, mert az inkább az én stílusom. Nézdd meg az oldalt, szerintem te is találsz magadnak valamilyen klassz cipőt, vagy rucit, mert rengeteg márkából lehet választani, pl. még D&G, Armani, Dior.

Az oldal: XXX (tökmindegy a cím - a szerk.)
Akkor jövő héten buli ismét? ( Rio vagy Studio? )
Na megyek lefeküdni, mert nagyon késő van.

Puszi:Kriszti"

Jajj... Ez olyan ügyetlen. 1. Ezt meg ki kérte? Terheli az e-mail fiókot (többször is) 2. Kicsit sem vagyok célcsoport. 3. Ha többször kapom, akkor már az "eltévedt levél" koncepció is enyhén megkérdőjeleződik 4. Úgy érzem magam, mint akit beccztek egy olyan mailbe, amihez a küldő és a fogadó szerint van közöm, de szerintem meg nincs. Tulajdonképpen ez is történt. 5. Valaki csapja le azt azt a kreatívot, aki megfogalmazta a szöveget.

Meg még van pár példa. Szerintem erről, ebben a formában le kéne szokni. Vagy legalább hagyjanak ki belőle. Olyan jó vírusmarketinges cuccok vannak. Engem miért pont buta levelekkel bombáznak?

Szólj hozzá!

Címkék: vírusmarketing internet szájreklám

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr64234140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása