2010.07.02.
00:20

Írta: petal

Előfizetői bújócska

Pár éve előfizetői vagyunk az Empire című mozimagazinnak. A kiadvány remek, meg is érkezik annak rendje s módja szerint. Az előfizetés éves megújításakor azonban minden évben megkezdődik az árazási bújócska.

"Kedves Előfizetőnk! Előfizetése hamarosan lejár, ezért felajánljuk, hogy kiemelt előfizetőinknek járó, igen kedvező 75 fontos díjért megújíthatja azt" - jön az emlékeztető, nagyjából ezzel a szöveggel. Két hét múlva már emailben ismétlődik a helyzet, addigra a kedvező ár felkúszik 85 fontra. Szerencsére már jó pár évvel ezelőtt észrevettem, hogy ha az értékesítő weboldalán új előfizetőként feladom a megrendelést ugyanarra az újságra, nagyjából ennek épp a felét fizetem: idén 35 fontot.

A kérdés már csak az, miért kell nekem minden fronton bújócskát játszanom régi ügyfélként - pláne a nyomtatott sajtó üzletágában, melynek visszaeséséről (fizető olvasók hiányában) évek óta cikkezik a szakma?

 

Szólj hozzá!

Címkék: média sajtó izé privátszféra hűség

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr472124404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.