2009.12.10.
10:51

Írta: mediainfo

A T-Mobile-Vodafone hiszti margójára

Az alaphelyzet: T-Mobile hálózat adott napon bekrepál. A fél világ megáll, nincs mivel kommunikálni. Eszünkbe idéződik Réz András előadása az idei Internet Hungary-ről: ha "kihúzzák a dugót", akkor a virtuális világnak, amelynek akkora fontosságot tulajdonítunk, pá. No, ha az internetre igaz ez, akkor a mobilra pláne. A függéseink ugye.

T-Mobile töketlenkedik, különben sincs mivel kommunikálja. A Twitter-csatornáján közli, hogy majd hamarosan közöl valami hivatalosat ezügyben. A Vodafone szintén twitterezik, viccesen közli, hogy "csörögjetek ránk". (Mellesleg legutóbb még fenn volt az a tweet az oldalunkon, ami miatt kirúgtak valakit. Gondatlanság.) A Vodafone kereső kampányt is indít gyorsan, kihasználva a legnagyobb hazai szolgáltató bénázását.

Nem kellett volna: jól kirúgják hétfőn, aki pénteken mindezt (tweet, ppc) kitalálta/leokézta. A dolog szerdán kap szárnyra, tele van vele a Twitter, az Index másodikként vagy harmadikként lehozza (első a Mobilport), és azóta is címoldalon van, hogy kirúgtak egy embert, "megvan a Twitter első hazai áldozata". A lényeg viszont - bármennyire is szolidáris az ember egy kirúgott szakmabelivel, vagy bárkivel - nem itt van, nem ezzel kéne telehányni a médiát, mert a szolidaritási rohamaink csak minket érdekelnek, a tanulságok viszont jóval tágabbak.

1. A T-Mobile-nál kiderült, hogy a Twitter-csatorna csak dísznek van. Mert annyira jó csupán, hogy közöljék, hogy majd közölnek valamit egy számukra is hiteles csatornán.

2. A Vodafone-nál kiderült, hogy a Twitter-csatornát kezelő embernek nincsen jogköre a döntésekre. Vagy nagyot hibázott, vagy egyszerűen a vezetés elfelejtette tájékoztatni a kommunikációs munkatársakat, h BTW, arról van egy megállapodás a szolgáltatók között, hogy nem rúgjuk hasba a földön fekvőt. Ilyen leállást ugyanis a Vodafone is produkált már, csak nem itthon. Benne van a pakliban.

3. A Vodafone elkövetett mindent, amit egy modern márkának nem kellene: túlkontrollálta saját magát, az embereit. Közben viszont teljes mértékig közönyös és figyelmetlen (azaz valójában kontroll nélküli) a közönsége, közössége tekintetében. Nincs humora (pedig volt), izomból üt. Először úgy tűnik, van véleménye a körülötte levő világról, majd mégsem, értsd: a vélemény miatt repül valaki. A jogi osztály, felsővezetés erős kontrollja alapján itt még mindig a cégnek van márkája, és nem a márkának szervezete. Kár.

4. Tele lett a Twitter fontosságával az ügyben a magyar net egy általunk látogatott, szakmai csücske. Elsősorban a Twitter maga (önreflexió rulZ), aztán a téma kijjebb szivárgott, látogatottabb blogokra, meg az Indexre. Szerintem az Index túllihegte: az országban több tízezren vesztik el a munkájukat, még csak nem is kell ehhez szarvashibát véteniük. Négy címlapos anyag ennek a témának? Öööö....

5. Miközben a Twitter-közössége hurrázik, hogy milyen fontos a Twitter, a kezelése pont azt mutatja ez ügyben, hogy nem az. Nincs rá külön policy, nincs rá dedikált szakember, nincs súlya a kommunikációban. Itthon. Egyelőre. Sajnos, pedig óriási potenciál lenne benne.

6. Az ügy nem csak a Twitterről szól, hanem olyan alapvető, klasszikus területeken is vétettek, mint a kríziskommunikáció. Az nem új technológia. Igazán volt idő megtanulni. Vagy nem?

7. Élből kivágni valakit humorért, iróniáért alaphangon gáz. Főképp, ha - kívülről nézve - nincs olyan, kőbe vésett szabályrendszer, amihez tartania kellett volna magát. Ha nincs szabály, miért egy sorkatona viszi el a balhét? És vajon lesz ennek következménye? Értsd: dolgoznak majd Twitter, vagy általánosságban web 2.0 stratégián?

8. És vajon mikor a nagy mobilcégek a konferenciákon prezentálnak, kerekasztal-beszélgetnek média innovativitásukról a legközelebbi alkalommal, legalább picit szorulni fog a gallér e bénázás emléke miatt?

9. Nemcsak a két nagy cég volt szerintem szakszerűtlen. Megmutatkozott az is, hogy mi médiások mennyire szakszerűtlenül, kizárólag magunkból kiindulva, magunkra figyelve, kizárólag magunkból extrapolálva tálaltuk a történetet. A Twitter a személyes kapcsolatok erősségén keresztül méri, kinek a története fontos vagy nem fontos. A baj, hogy így néha a lényeget lenyomja a személyes kötődés mindenek felettisége.

Van mit tanulnunk az ügyből mindannyiunknak.

51 komment

Címkék: média internet 2.0 izé szabályozás márka hírnév szájreklám sajtómunkás hirdető

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr421587814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pat Bateman 2009.12.10. 14:26:51

Bocs, de nem tetszik a retorikád.
Egyszer szarvashibának nevezed, (4. pont) aztán meg poénnak, (6.pont). Ugy látom te sem tudod, mit is akarsz kihozni ebből. A pontokba szedett okoskodás pedig eléggé az átokosban használt jegyzőkönyvezésre hajaz, nem trendi, bocs.

[Sven] 2009.12.10. 14:28:13

Lehet, hogy külföldön a twitter menő, de álunk ~4000 twitterező van, az internethasználók több milliós táborából, szal nagyon lekéne szokni erről a twitter hype-ról.

atomrebel 2009.12.10. 14:42:58

ja, ez a twitter buzulás egy nagy szarság

mire is jó pontosan???

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.10. 14:48:33

Ez van. Ha éppen pang az állóvíz hírfronton, bárkiből lehet fél napra mártír. Az ürge kirúgása gesztusértékű lehet a két cég számára, csak mint Sven is mondja, ki mást érdekel ez rajtuk kívül?

-én sem láttam még twitter-t, de nem is érdekel.

sztyuee · http://sargacsik.hu/pg/profile/stewie 2009.12.10. 14:54:08

Remélem hamarosan eljön az az idő, amikor az ilyen nagy cégek mint a T, végre elkezdik használni a web2 és korunk adta lehetőségeket... Jó lenne ha up-to-date tudnék maradni azzal kapcsolatban, hogy megint miért nem müködik/vagy nem ugy ahogy kéne, amiért fizetek.
A Voda pedig tényleg elhamarkodta a kirugást, szerintem simán kreativ kommunikációs igazgatót kéne csinálni a csávóbol.
BTW nem lennék meglepődve, ha a T pár hát múlva megkeresné, valami hasonló "web és marketing" munkakörrel :)

mediainfo 2009.12.10. 14:56:30

@Pat Bateman: Épp okoskodni nem akartam. És éppen arról szólt a dolog, hogy nagy a bizonytalanásg azzal kapcsolatban, hogy mit is lehet erről az egész ügyről gondolni. "Kihozni" tehát nem akartam semmit.

Poontokba azért szedtem, hogy a gondolataimat rendszerezzem. Úgy tűnik, így is maradt önellentmondás.

Ugyanaz pedig lehet az egyik oldalról hiba (a főnök részéről) meg poén (a user vagy az őt megsüvegelő közösség részéről).

Hogy nem tetszik a retorikám, ez ízlés kérdése. Természetesen, mint ilyen, elfogadom a kritikát:)

Bendee 2009.12.10. 14:58:02

Azt kéne kirúgni inkább, aki kitalálta, hogy a hibaközlő T-Mobilos oldal twitter alapú legyen, ahelyett hogy a kezdőablakra valahogy kikerüljön egy egyszerű tájékoztatás.

Az orákulum 2009.12.10. 15:03:52

Rendszeres twitterező vagyok de hülye multik PR csatornáit sosem olvasnám.

Aki pedig kirugatta a srácot, az egy címeres fasz. Aki vodafone-os (mármint alkalmazott) az tudja kiről beszélek.

Ppix 2009.12.10. 15:04:03

Tegyük még hozzá, hogy az egész egy idióta lufi, ki a faszt érdekel egyelőre itthon a twitter???

És ez nem a nagy cégek arroganciája. A twitter relevanciája egyelőre nulla, így is kell kezelni. Majd ha kiforr a dolog és lesz mérhető közönsége, akkor igénybe veszik. Nem kell minden idióta hype-ra kidobni milliókat csak azért mert néhány önjelölt forradalmár zászlót bont (és persze pénzt szeretne leakasztani, minden más csak rizsa és önfényezés).

A kisfiúk itt nem emlékeznek rá, de 10 évvel ezelőtt a VRML volt a sláger és azzal hülyítették a cégeket, hogy majd három dimenziós virtuális plázákban fognak tolongani a vásárlók. És ezt komolyan gondolták, voltak ilyen plázák! Még itthon is.

Hát ezért nem kell izgulni egy multinak azon, hogy mit homokoznak itt az ilyen tizenkettő (akarom mondani webkettő) egy tucat "szakemberek". Ráérnek majd később beszálni kockázat nélkül.

kard2 2009.12.10. 15:04:09

Hát azért megíródott a 87 cikk is a twitteről.Meg szabad kérdezni mennyit jattolnak?
Ha már senki sem fog a T-mobilos rendszerproblémára emlékezni, mi lesz a következő sztorid, hogy a twitter a januári fizetésedet is oda adja?Szánalmas..

Kutyuu 2009.12.10. 15:07:14

Én igazán azt nem értem az egészben, miért baj az, ha az egyik multi szóvá teszi (vö belerúg) a másik - valljuk be- gigahibáját.
Ekkora részesedéssel, ekkora arccal nem lehet ekkorát hibázni, nem lehet egy ekkora SPOF a rendszerben. Pontosabban lehet, de ekkora piaci harc mellett teljesen természetes, hogy a konkurencia lecsapja a labdát.

Minden egyéb viselkedés nem csak érthetetlen, logikátlan is. Én azt rugnám ki, aki ilyenkor szolidaritásról papol.

mediainfo 2009.12.10. 15:08:21

@Ppix: Van ebben igazság. Nagyon is sok. Csak ha ennyire lényegtelen, akkor egy tweet miért vezet kirúgáshoz?:) Ebben van ellentmondás. Abban teljesen egyetértek viszont, hogy a dolog túl van hype-olva. Messze túl.

Kutyuu 2009.12.10. 15:13:54

@Ppix: Azért arra nem vennék mérget, hogy ebből semmi nem lesz.
A VRML a maga nehézkességével, bonyolultságával szerintem soha/sehol nem volt-lett sikeres.
A twitter viszont a világ egyes részein már eléggé fut. Nem véletlen, hogy a hírességek, politikusok ott tolonganak, szerintem elkövetkezendő választásokban nagyon komoly szerepe lesz.
Mert egyszerű, mert mobil(!), mert tömör.

kukahontas 2009.12.10. 15:35:58

na legalább valamelyik, Vodafone-s marketinges oda figyelt
van amelyik a mail-re sem válaszol
azt kellene el küldeni, de ezek szerint
kívülről kell felhívni a figyelmet, mert maguk ezt észre sem veszik

Átvitel honvéd 2009.12.10. 15:44:15

"extrapolál" egyébként egy "l".

johevi 2009.12.10. 15:59:48

@smartdrive:
Minden pillanatban írhatsz magad alá kommentet, hogy mit csinálsz, mi történik Veled, mintha kurvára érdekelne valaki mást. Feltünési viszketegségesek internetes megnyilvánulása.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.12.10. 16:01:07

újabb bőr

de ez legalább korrektségre tör (ha lényegre nem is:)

kukahontas 2009.12.10. 16:24:23

@faraway998:
csak nem Te is szerepeltél :)

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.12.10. 16:37:42

Kiváló elemzés. Egy pontban nem értek egyet, mégpedig az ötösben. Az Index azt tette, amit tennie kellett. Egy olyan eset, ami ekkora figyelmet kap egy fontos (talán kiemelten fontos) célközönségük körében (mert szerintem a webkettő generációjához a hazai hírszolgáltató mainstream médiumok közül leginkább az Index szól hozzájuk), arra a legtermészetesebb dolog rászállniuk és hajtaniuk, amíg van benne szufla. Ha te lennél Uj Péter, nem repesne a szíved, hogy le kell zárnod a kommenteket egy cikkhez, mert annyira megugrik a látogatottsága? Ha én vagyok a főszerkesztő, minden cikk a portálomon ilyen legyen...

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.12.10. 16:38:13

@Mr. Pither: Természetesen a négyes pont. Mindegy is.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.12.10. 16:38:59

@Mr. Pither: megette a motor. Szóval természetesen a négyes pontra reagáltam, nem az ötösre.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.12.10. 16:39:51

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Milyen kár, hogy van, aki tudja, mi a lényeg, csak nem árulja el nekünk, egyszerű halandóknak.

sutyerák 2009.12.10. 16:53:17

Aki kirúgatta a csörögj ránk! fickót azt is ki kéne vágni,mert egy pöcsfej és az ilyen csak mérgezi a környezetét!

Renwick 2009.12.10. 17:24:15

Minden szavad arany. :)

INSIDER 2009.12.10. 17:29:57

És ki nem szarja le ezt az egészet? Emiatt blogolni... Nice!

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2009.12.10. 17:33:18

Óriási az az önkritikus megjegyzés, melyben a blogger magát is a "médiások" közé sorolja! :)

Vagy csak azért, mert eme blog a mediainfo nevet használja?

mediainfo 2009.12.10. 17:36:42

@Lime: van kritika, és önkritika is. szerintem elkél mindkettő. több olyan téma volt az utóbbi hónapokban, ami hype-olásra kínálta magát, és nem biztos, hogy mindig sikerült jól dönteni velük kapcsolatban:)

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2009.12.10. 17:46:25

@mediainfo: Arra utaltam, hogy egy blog író szerintem még nem médiamunkás.

mediainfo 2009.12.10. 17:47:40

@Lime: oké, viszont nem csak blogot ír. sőt, főállásban nem azt ír:)

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2009.12.10. 17:47:50

@mediainfo: Arra utaltam, hogy egy blog-író szerintem még nem médiamunkás.

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2009.12.10. 17:49:03

@mediainfo: Ok, így rendben van.

Bocs, amiért kétszer küldtem el az előző kommentemet, de az első, először még nem jelent meg.

Renwick 2009.12.10. 18:02:27

@Lime: nem, de idővel egyre nehezebb lesz különválasztani a kettőt, míg végül a gyakorlatban is eltűnnek a főbb különbségek (lásd október eleji FTC-határozat).

ninimimi 2009.12.10. 18:30:08

Itt a bizonyság, miért nem fog ez az ország 200 évig se kimászni a bolsevik diktatúra szakadékából. Egy állítólagos piaci gazdaságban, állítólag az ügyfelek kegyeiért versengő cég a "konkurencia" fenekét nyalja - mert "ki tudja", hogy ott milyen (a régi időkből származó) kapcsolatok üthetnek vissza!

Vajon a nekik fizető ügyfelek ilyen szintű gúnyolásáért is rögtön kirúgnak valakit a Vodafone-tól?! Nyilvánvalóan nem, és ez tökéletesen meg is látszik a munkatársaik stílusán, problémamegoldásán.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.10. 18:37:44

hát szerintem meg nem ez a lényeg, hanem valami egész más.

Arról van itten szó kéremszépen, ha valakinek netán nem lenne még mindig világos, hogy nem volt semmiféle rendszerváltás, csak az egykori elvtársak csináltak maguknak egy vadkapitalista förmedvényt, ahol minden az övék, és már a kis gondolatrendőrségüket sem kell fenntartaniuk (pedig micsoda nemzeti sport volt egymás feljelentgetése!), mert bárki bármit mondhat, a szajréra már ráültek hájas seggeikkel. (tévedés ne essék: az összes párt ezekkel van tele ma is) Ez nem demokrácia, hanem tízmillió rabszolga döbbent asszisztálása mintegy tízezer utolsó hitvány gazember gátlástalan szabadrablásához. Aki valamiféleképpen, gennyes seggnyalás-sorozatok és mocskos megalkuvások árán, a lelkét is eladva a közelébe férkőzik ennek a pár ezer semmirekellőnek, azt úgy-ahogy hagyják túlélni, mindenki más meg akár éhen is dögölhet. És persze, hogy valamelyik lelkes törtető fogja az utolsót rúgni az emberbe, amelyiknek az a kényszerképzete, hogy csak elég elvtelennek kell lenni, és neki is összejöhet a tutijó. És persze, hogy neki van igaza.

Aztán amikor egy ilyen gennyes kis törtető valami közepesen alulfizetett főnököcske lesz és megrészegedik attól, hogy hatalma van egy irodányi ember felett, hajlamos ilyen ökörséget csinálni..

Vajon csak színjáték az egész, vagy tényleg kirúgtak egy embert a dolog nyilvánvaló reklámértéke miatt?

Hogy is szokták mondani? Remélem komoly, mert viccnek egy kicsit durva lenne! Ennyire élő ember nem lehet álszent és képmutató.

lehet, hogy parasztság volt, lehet, hogy meggondolatlan volt, lehet, hogy etikátlan volt, engem mindez nem érdekel.

engem az érdekel, hogy nem akarok egy olyan velejéig zülött, mégis álszent társadalomban élni, ahol egy hazug, tolvaj miniszterelnök évekig érinthetetlenül tevékenykedhet óriási károkat okozva, máshol meg szakembereket kirúgnak az állásukból egyetlen mondat miatt.. ez egyszerűen nem normális dolog.

Miféle világ, társadalom az, amelyikben így játszhatnak egy ember életével? Az emberi élet szentségét felülírhatják marketing szempontok és az átkozott haszon mágikus imádata? Kapitalizmus, mi? hát egy fenét.

Ez a történet is pontosan ugyanarról szól szerintem, mint az összes többi ebben az országban: az emberek többsége dilettáns, inkompetens barmok és fogalmuk sincs valójában a szakmájáról, a szakmai tudás, tehetség, kreativitás kb. a legutolsó szempont, ami alapján poziciókba helyezik a törtetőket. Ez egyformán igaz a köz- és a versenyszférára, különösen az efféle felszínes, sekélyes, emberi értékekről nem szóló, csak a haszon körül forgó szakmákra..

kifiguráztam egyszer ezt egyébként itt, szerintem nem minden tanulság nélküli: bukowszky.blog.hu/2009/09/02/csak_oszinten_3

Mindenki igyekszik biztosra menni, és mivel a főnöknek valójában nem sok fogalma van szakmáról, nem fog kockázatos döntést hozni a huszonéves friss, kreatív marketinges alkalmazott kedvéért, mert még a végén őt teszik lapátra a külföldi felettesei. Nem fogja kockáztatni a milliós fizetését és a tuti buliját, miért is tenné, csak hogy néhány munkaidőben blogokban kommentelő munkanélküli azt mondja rá, hogy fasza csávó? hehh.. vastagon leszarja, megértem én.. Csakhogy, barátaim, ez még nem felelősség, ez szánalmas gyávaság.

Nézzétek el nekem, amikor mosolygok ezeken a nagy embereken, amikor másokat kissé lesajnálóan a felelősségről beszélnek.. de én orvosok és pilóták között szocializálódtam, és némiképp más elképzeléseim vannak a felelősségről.

Mondjuk a dolog kissé talán túl lett lihegve.. mindenki jól járt: a vodafone megkapta az igyenreklámját, és szinte biztos müller úr is az új állásajánlatát. csak mi lettünk már megint hülyének nézve.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.10. 18:53:20

az a gáz, hogy ha a fél magyar mobilhálózatot leállítják a gerillamarketing-akció miatt (muhaha), akkor sem lesz népszerűbb a twitter, mert egy rakás marhaság az egész, néhány szélsőségesen kivételes felhasználási lehetőségtől eltekintve..

mert az átlag felhasználó hiába regisztrál a twitterre, az égvilágon semmi sem történik, alapesetben senkihez sem jut el közlendője.

az mindenestre furcsa, hogy nagy cégek "hivatalos" twittercsatornáját is általában magánemberek vagy alacsony beosztásban lévő egyszeri alkalmazottacskék írják félhivatalos minőségben, és állandóak az efféle félreértések emiatt..

ninimimi 2009.12.10. 19:07:50

Teljesen egyetértek Bukowszky, igazad van. Csak annyit fűzök hozzá, hogy ha megtörténne, ami máshol normális végkifejlet lenne, de Bolondhonban lehetetlen, akkor már holnap visszatérnék a Vodafone-hoz az előfizetéseimmel. Ez így nézne ki: a Vodafone vezérigazgatója közölné, hogy csalódás volt számára Suba úr reakciója. Mivel az a célja, hogy minden munkatársa átérezze a piaci verseny lényegét, ezért Suba urat azonnali hatállyal lapátra teszi, és éppen az ő helyére visszaveszi az általa kirúgott embert. Ennyi.
Ehelyett mi lesz? Amit a diktatúra bukása óta, az elmúlt 20 évben látunk. Fontos a fizető ügyfél, de azért nem annyira, mint az elvtársi kapcsolatok.

raklap 2009.12.10. 19:29:09

mi szar lehet már hogy az alkalmazott azonosul a branddel ahol dolgozik a brand meg kibassza...

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2009.12.10. 19:29:59

@Bukowszky: Ennyi baromságot összehordani az eset kapcsán! Gratulálok!

Frank Galvin 2009.12.10. 19:42:18

"A Vodafone elkövetett mindent, amit egy modern márkának nem kellene: túlkontrollálta saját magát, az embereit. Közben viszont teljes mértékig közönyös és figyelmetlen (azaz valójában kontroll nélküli) a közönsége, közössége tekintetében. Nincs humora (pedig volt), izomból üt. Először úgy tűnik, van véleménye a körülötte levő világról, majd mégsem, értsd: a vélemény miatt repül valaki. A jogi osztály, felsővezetés erős kontrollja alapján itt még mindig a cégnek van márkája, és nem a márkának szervezete. Kár."

Jééé, hogy ráillik ez más multi(nak hívjuk) cégre is! Akik valójában miben is multik, amikor pont ilyen kulturális kérdésekben derül ki, hogy magyarok ülnek ezekben a pozíciókban.

Főleg sales-esek. Akikről valamilyen irgalmatlan ostobaság okán azt hiszik, hogy ha jók voltak (akár baromi jók), mint elsőszámú kereskedő, akkór jók lesznek első számú vezetőnek is... Pedig egy frászt, csak
(1) arrogánsak (ahogy mondod, @mediainfo: lenézik az embereiket, a fogyasztóikat, a médiát, a politikusokat [annyira arrogánsak, hogy még EZEKET a politkusokat is lenézik) és (
2)az anyacégeik által becsült (persze, mert azok ebből lettek multik) cultural diversity-ről azt hiszik, hogy az valami új együttes, amire menő kivinni jutalomból a középvezetőket az Arénába.

Egyébként fordítva is működik a gagyulás: Te hallottál azóta valami frisset-okosat Beck Györgytől azóta, amióta Vodafone-os lett?!? Mééévan az, hogy már odáig süllyed, hogy egy volt Providentes(!) jogi igazgatót vesz maga mellé?!? (Jaj, bocccs, szegény jogi igazgatókra amúgy is rájár.)

Aztán csodálkozunk, hogy ez böffen ki a szájukon: "Ki vagy rúgva! Mert meg mertél lépni olyasmit, amit majd ugyan a hálás utókor tanítani fog, de mi most, b*, irigyeljük, na, ezazigazság, hogy neked szedbe jutott!"

Vaaagy, B.GY. arra készül, hogy átigazol a Montenegro/White&Case-saga utáni Tékomba?!?

Magyar Ugarfon Zéerté

Frank Galvin 2009.12.10. 19:55:38

@Bukowszky: Charles, 100%! De, nyilván nem az Ugarfonról, meg Müllerúrról (így hívják? nemistuttam) szól ez az egész. Hanem pont arról, amit Te írtál. Szívunk. És hagyjuk. Langyos a sör. Még mindig.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.12.10. 20:06:34

@Lime: szóval szerinted minden nagyon jól van így, ahogy most működnek a dolgok ebben a társadalomban?

mondjuk egy balliberális brókertől nem is vártam soha egyetértést :)

Lime · http://www.mrhow.eu/_.php?id=667 2009.12.11. 01:52:43

@Bukowszky: Közel sem ezt mondtam és ezt értettem.

A politikának ehhez semmi köze.

Ppix 2009.12.11. 09:56:01

@mediainfo:
A kirúgásból még nem következik, hogy a twitter kurva fontos lenne.
Ez kb. a "kocsmai összesküvés elmélet" logika szintje, ami nyilvánvalóan téves. Kirúghatták azért is, mert a Voda hülye...