2009.11.30.
14:13

Írta: mediainfo

Van-e értelme a PR és a marketing szembeállításának?

Ahogy a kommunikációs közeg változik, úgy változik a különböző kommunikációs területek egymáshoz való viszonya. Azon túl, hogy tán át kell írni a könyveket kicsit (vagy nagyon), a változásnak vannak húsbavágó következményei is, hiszen nem mindegy, melyik (milyen típusú)…

Szólj hozzá!

Címkék: média pr reklám internet 2.0 márka szájreklám ügynökség hirdető

2009.11.27.
10:49

Írta: mediainfo

Médiaipari baromság-túladagolás ellen

A helyzetet Erzsi néni oldotta fel.Történt ugyanis, hogy az utóbbi hetekben ömlött a hülyeség, a sárdobálás és a niemand-parádé a médiás hírekből. Kezdett kényelmetlenné válni, hogy minden nap a rádiós frekvenciák körüli politikai-gazdasági násztáncról szólt.…

Szólj hozzá!

Címkék: média sajtómunkás közeg