2009.10.27.
14:50

Írta: mediainfo

Na ki a kiráááály?

Nem, nem a Szigetről akarok írni, bár annak volt tavaly ez a szlogenje. A kérdés ennél prózaibb: a tartalom-e a király még mindig? Ismét pollner-en keresztül jutottam arra az írásra, amely azt fejtegeti, hogy miért NEM a tartalom immár a király.Mert ugye évek óta mindig abba…

Szólj hozzá!

Címkék: média reklám internet 2.0 hirdető

2009.10.22.
08:47

Írta: mediainfo

Milyen az az 'értelmes' marketing?

Joe Marchese ír egy bejegyzésben két friss könyvélményéről (mi máson olvasta volna az alkotásokat, mint Kindle-en - én maradok a könyvillatnál, de ezen ne akadjunk fenn, reménytelenül reakciós vagyok ezügyben). Az egyik a Chris Anderson féle "Free: The Future of a Radical…

2 komment

Címkék: hűség márka közeg hirdető

2009.10.21.
15:14

Írta: mediainfo

Prezentáció 2.0

Pollner linkelte be a Twitter-en ezt az írást. Arról szól, hogy miképpen kellene egy előadónak pl. egy konferencián követnie, hogy mit írnak a produkciója kapcsán a közönség soraiban ülők/a prezit a távolból követők. És akkor mintegy rutinszerűen reagálhatna a felmerülő…

2 komment

Címkék: internet konferencia 2.0 közeg

2009.10.20.
08:30

Írta: mediainfo

Érdemes-e iPhone anyázó kampányba kezdeni?

A Verizon bevállalós reklámkampánnyal harangozza be a Droid-ot. A teaser weboldalt meg lehet nézni itt, a szpotot meg a YouTube-on:Az "Everything iDon't, Droid Does" tagline-t nem nagyon kell magyarázni, nyilvánvaló utalás az iPhone-ra. Az, hogy ez mennyire értelmes…

1 komment

Címkék: vírusmarketing amerika márka

2009.10.19.
11:47

Írta: mediainfo

Béna a blogokhoz kapcsolódó reklámszabályozás?

Itthon ez még nem igazán aktuális kérdés, tekintve, hogy a hazai blogokba még nem áramlik annyi pénz a hirdetőktől, amennyit fel tudnának szívni. Meg hát az egész területet egyelőre valamiféle homály fedi, főképp, mert jelenleg a még mindig nagy pénzeket besöprő…

Szólj hozzá!

Címkék: vírusmarketing amerika internet gerilla 2.0 márka szájreklám sajtómunkás hirdető szponzorálás