2009.10.20.
08:30

Írta: mediainfo

Érdemes-e iPhone anyázó kampányba kezdeni?

A Verizon bevállalós reklámkampánnyal harangozza be a Droid-ot. A teaser weboldalt meg lehet nézni itt, a szpotot meg a YouTube-on:

Az "Everything iDon't, Droid Does" tagline-t nem nagyon kell magyarázni, nyilvánvaló utalás az iPhone-ra. Az, hogy ez mennyire értelmes stratégia, azt majd a jövő mutatja meg, kritikák azonban már e korai szakaszban is érik a Verizon-t. Erről bővebben itt lehet olvasni. A cikk összegez néhány véleményt. A teljesség igénye nélkül: a hype-ra jó ez az egész, de utána úgyis csalódást okoz a Droid készülék; a szpotban szereplő némely anti-iPhone érv lejárt lemez már (pl. hogy nincs valódi billentyűzet); a kampány nem üti le a valódi magaslabdákat. Voltak már pozitív vélemények is állítólag. De hogy a Droid nyírná ki az iPhone-t?... Mert ilyen állítások után, ezt várnánk, ez lenne a minimum. 

1 komment

Címkék: vírusmarketing amerika márka

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr891461586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.