2009.06.11.
12:46

Írta: mediainfo

Bing: bang?

A cím hülye szóvicc, elismerem. Van jobb is, Seth Godin írt még több mint egy hete a Microsoft új keresőjéről, a Bing-ről. A bejegyzésben azt írja, hogy Bing=But It's Not Google. Háhá:) A vicc mögött meghúzódó kérdés viszont fontos. Seth Godin szerint tök értelmetlen a Microsoft-nak ellőnie 100 millás marketing költségvetést és annál is nagyobb fejlesztési pénzeket arra, hogy a "következő Google" legyen.

Szerinte már megvan a következő Google, ami maga a Google. És ha a Microsoft ki is talál néhány új funkciót, akkor azt a Google seperc alatt maga is le tudja nyúlni, vagy kitalál jobbat. Godin szerint az igazi hiba az, ha ilyen, válsággal tarkított helyzetben bárki a "következő valami" akar lenni ahelyett, hogy eredetit alkosson. Mert ennyi pénzből lehetne azt is.

Nem ért egyet viszont Godin érvelésével John Battelle, aki szerint a Microsoft egyáltalán nem arra törekszik, hogy "túlguglizza" a Guglit, hanem valami egészen másban gondolkodik, új típusú keresési alternatívát ajánlhat. Érdekesek maguk a kommentek is, kiderül ennyiből is, mennyire megoszlanak a vélemények. Engem egyelőre nem visz rá a lélek, hogy guglizás helyett bingeljek, de valószínűleg ebben jelentős szerepet játszik, hogy a Microsoft név említésére megannyi idegölő installálás, hajtépés és kékhalál emléke merül fenn bennem:)

Na, szóval itt a Bing, aztán majd az idő eldönti. Pontosabban: a fogyasztók.

Szólj hozzá!

Címkék: kereső

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr671178616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.