2009.03.04.
11:38

Írta: mediainfo

Népítélet

Ha egy reklám hülye, akkor annak nagy eséllyel lesz valami következménye. Hála a jó égnek mostanra megvannak ennek a technikai-kulturális feltételei is, mint videó-megosztók, viszonylag óccsó de jó, filmezésre alkalmas kütyük és a reklámokból sajnálatosan hiányzó, de a népekben még azért fellelhető önirónia.

Például néhány napja a Soproni über magyar hirdetése ihletett meg pár vicces kedvű arcot. Magyar valóság ál-sörreklámba oltva arcba be: 

 

Itt a patetikus eredeti, amiről ugyebár közben az is kiderült, hogy bazi nagy nyúlás

 

 

Legutóbb ekkorát paródián a MOL-OMV médiacsata kapcsán röhögtem (ez persze tök szubjektív), amikor az OMV lapmutogatós reklámja ihlette meg a népeket.

Az eredeti:

 

Aztán a vicces kedvű userek népítélete: 

 

Bónuszként a Közgáz EVK szakkollégiumának paródiája, ami azt reklámozta, hogy Hernádi Zsoltot, a MOL vezérét látták vendégül:

 

 

A végére pedig egy olyan reklám, hogy az szerintem parodizálhatatlanul sz*r. Úgy tűnik, tavasszal már futott, de én most ütköztem bele, és majdnem betörtem miatta a tévét. Most komolyan?! Ezért fizetett az ügyfél? Ezt akarta?: 

 

Aki ezt parodizálni képes, azt kitüntetem...

6 komment

Címkék: videó izé márka közeg hirdető

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr41979667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BognarGergely · http://www.comprad.hu/hu/compradblog/index.php 2009.03.10. 15:02:47

Szerintem az utóbbi idők legjobban eltalált reklámja az új Soproni "országimázs" szpotja. Vagy szeretnénk ehelyett "beülök a tévé elé sörözni, majd hazajön az asszony és balhézik" sémájú szpotot látni? Annak ellenére, hogy nyúlás, a szpot hatásos.
Mi így írtunk erről: www.comprad.hu/hu/compradblog/45.html

tomi888 2009.03.16. 12:00:19

Az EVK-s Hernádi Zsoltos videót mi csináltuk két barátommal. (nem én vagyok a videón). Anno felkerült a Homárra, elég nagy nézettsége lett, és az előadáson is rengetegen voltak.

tomi888 2009.03.16. 12:04:15

Je és csináltunk "Making of" videót is, meg Hernádi Zsolt is válaszolt a videóra. A Video Responsesnál mindekttő elérhető, ha valakit érdekel.

mediainfo 2009.04.01. 13:30:36

@Gergő: köszi a linket az írásotokhoz. Nekem személy szerint nem jön be a szpot, mert az ott elhangzó dolgokat én inkább belül, becses helyen szeretem hordani ahelyett, hogy világgá kürtölném, és nem vagyok meggyőzve, hogy ez a szpot a legjobb a márka céljai szempontjából. Persze, ízlések és pofonok:) Tény, hogy figyelemfelkeltő. Ráadásul megszavaztattuk az olvasókat a Mediainfo.hu-n, és ott magasan a "szeretem" győzött:) (Eredményeket hamarosan közzé tesszük.)

mediainfo 2009.04.01. 13:32:36

@tomi: Köszi és gratula. Nagy ötlet volt:) Az EVK-val amúgy még közgázos gólyatáborban ismerkedtem meg közelebbről:D Istenem, régi szép idők.