2009.02.02.
10:55

Írta: mediainfo

Annyira hülye, hogy az már aranyos

Épp a napokban bosszankodtam azon, hogy nem tehette azt velünk a Vodafone, hogy cross-cultural betyárpárosa után éppen azt a hülye szpot sorozatát porolta le, amiből nekem már múltkor is csak annyi maradt meg, hogy "te tedd le, nem, édesem, te tedd le"... és az érzés, hogy ha valaki ezt adná elő a jelenlétemben, akkor kislapáttal verném agyon, majd elásnám, és felsóznám a talajt, hogy véletlenül se...! No de a kreatív célja nyilván éppen ez volt: a nyálas szerelmespár feeling kifigurázása. Ettől még fárasztó:

 

Ellenben sikerült a "hülye szerelmesek" vonalat - számomra - idegkímélőbb irányba eltolniuk. Most jött ez a videó: 

 

Fókabojtorján, vazz:D A népi kreativitás további elemei itt. Személyes kedvencek: mókusfácán, macipók. Ennyit a hétfő reggeli hülyeségről, most pedig komoruljunk vissza a válság sújtotta magyar (média)gazdasághoz. De azért néha jól jön az oldalon fellelhető muníció:)

Szólj hozzá!

Címkék: reklám internet videó izé márka hirdető

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr31917744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.