2009.01.07.
12:00

Írta: mediainfo

A 10 legjobb Super Bowl reklám tavalyról

És végre itt van ismét:) Elkezdődött az amerikai focibajnokság rájátszása. 2009. február 1-jén kiderül, ki nyeri idén a Super Bowl-t. Addig is megy a népi találgatás. Nem csupán a játékról, hanem arról is, hogy a hirdetők mivel rukkolnak idén elő a brutál nézettségű sportesemény kapcsán.

Az amerikaiak ilyenkor nemhogy menekülnek a reklámok elől, hanem még vissza is nézik a legjobbakat a PVR-en és egyéb, egyébként a hirdetők által rettegett, reklámok átugrására alkalmas kütyükön. És a másnapi közbeszéd legalább annyira szól a vicces szpotokról, mint a döntős játékról.

Azt már lehet tudni, hogy idén lesz egy teljesen 3D reklámblokk. Azt is lehet tudni, hogy a 2009-es megjelenés ára elég húzós lett: 3 millió dollár. A reklámidő négyötöde így is még májusban elkelt. Lehet, hogy a néhány, utolsó pillanatra megmaradt reklámhely "csak" 2,9 vagy 2,8 milláért kel(t) el. Na bumm. Szegény NBC:')

No de hogy legyen min szórakozni az idei reklámokig, íme a tavalyi legjobbak:

 

 

A Bud Light reklámjaiból kiderül, miért vették ki a sörből a repülésre és tűzokádásra képessé tevő formulát, a FedEx gigantikus, megvadult GPS galambokkal támad, a Pepsi díjnyertes reklámjában pedig - az egyszerre ugráló fiúzenekarokat utálók legnagyobb örömére - Justin Timberlake-et gyalázzák.

Jó szórakozást!

Szólj hozzá!

Címkék: reklám amerika televízió márka hirdető

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr51863174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.