Egy marketinges gyöngyszemmel találkoztam ma: új biztosító lépett a piacra, amely kifejezetten házi kedvenceinkre specializálta magát. Hölgyeim és uraim, mit nekünk a világválság, ha egyszer Buksi bármikor elcsúszhat egy jégfolton, Cicónak pedig a fejére eshet a 1,5 kilós Friskies zacskó... hogy más lehetőségekre ne is gondoljunk.
Egyébként a lépést azzal indokolja az April CEE Development, hogy itthon 2,5 millió kutyi és ugyanennyi cica szorul biztosításra. Tény, hogy az állatorvosok bazi drágák, egy részük pedig még fél is ennek örömére az állatoktól (értsd: a macskámtól). No de ilyen embert próbáló gazdasági környezetben piacra lépni egy kiskedvencekre szabott betegség- és balesetbiztosítással... enyhén szólva is merész marketinglépés.
No de most megyek, és megkeresem Cicót. Mérlegelnünk kell a lehetőségeket. Aztán lehet, hogy legközelebb már rózsaszín pólóban, a lakk retikülömből kikukucskálva pózol valamilyen médiás bulin. És akkor eljön Amerika. Mármint a hitelválság után a csillogás is.