2008.10.31.
22:08

Írta: mediainfo

Konfliktus, vazzeg!

Szerintem a "Celeb vagyok, ments ki innen!" című dzsungel reality szerkesztői valamiféle kulcsszó penzumot írtak elő a műsorvezetőknek. (Akik ezt teljesítik is szorgosan, mintha a végén összeszámolnák, és felelősségre vonnák őket a terv nem teljesítése miatt.) Az első széria jelszava az volt, hogy "celeb". Tehát a cél az volt, hogy a szót minél többször mondják ki, függetlenül attól, hogy éppen ott és akkor helye volt-e a dolognak. Mondjuk nem csoda, elvégre a címben is szerepel...

A második széria kulcsszava pedig az, hogy "konfliktus". Egyszerűen még nem sikerült úgy odakapcsolni a műsorra, még ha csak 5 perc erejéig is néztük, hogy ne hangzott volna el a műsorvezető szájából: "de azért ott vannak konfliktusok, hiszen..." És akkor gúvadt szemmel várták, hogy a bevágások, a délutáni összefoglalóba behívott első szériás celebek vagy más műsorokból előrántott, újrafelhasznált celebek (celeb recycling rulZ) rábólintsanak, és bölcsen kifejtsék, hogy...

Gőzöm nincs, miért adják elő ilyen erőlködve, ilyen izzadósan ezt az egészet, mert a nézettség enélkül is a műsor készítőit, a formátum megvásárlóit igazolja az elejétől. A dolog működik itthon, hozza, amit elvártak tőle. És mégis, a második széria, amit rögtön az első után ránk eresztettek, mindenben kínosan überelni igyekszik az elsőt. Még hülyébb, még hisztisebb, még ezoterikusabb, még melegebb, még sokkal de sokkal többet síró és arcoskodó celebek... Non plus ultraként Vilmos malac helyett Pákó érkezett ma a táborba. Határozott visszaesés.

Kezd a dolog olyan túlzásba csapni, mint mikor a konkurens csatorna a szintén jó nézettséggel futó főzős műsorába heteken át olyan válogatott barmokat hívott be és ugrasztott össze "cseppet sem megrendezettnek tűnő" módon, hogy az a tévéképernyő betöréséért kiáltott. Nincs emögött más, csak kapzsiság: még több nézőt, még, még! Vérre gyűl a nép.

Csak hát van egy szint, ahonnét kontraproduktív a túlspilázott celebes konfliktuskeltés. (Egy mondatban abszolváltam a két varázsszót!:D) Tőlem picsoghatnak ezek akármennyit, többet oda nem kapcsolok, most vált a műsor annyira unalmassá és irritálóvá, mint a csók és szerelmes hüvelygomba reklám. (Mennyi pénzt költöttek ezek erre a reklámkampányra?!) Ahogy a másik csatorna főzőműsorát is meguntam onnét, hogy egyértelműen és kizárólag csak a KONLIKTUSra ment.

Szerintem bulvárigénye sok embernek van, olyanoknak is, akik nagy mellénnyel mondják, hogy ők bizony sosem néznek, hallgatnak, olvasnak ilyesmiket. Sőt, ezek a zug bulvárfogyasztók a legérdekesebbek. De hogy miért gondolják a szerkesztők, hogy a (zug)bulvárigényünk (legyen az csak napi 5 perc vagy 10...) feltétlen fröcsögő rosszindulatot, hisztit vagy idegrohamot kíván?...

Konfliktus van mindenhol: Joshi Barat, "Maunika", parlamenti közvetítés, Celeb reality, Hal a tortán, Híradók.. Ja igen, ott még van egy másik varázsszó is: "válság"!!! Dagonyázzunk csak benne kéjesen. Mint Vili malac a dzsungelfolyóban.

1 komment

Címkék: média televízió sztár pocsolya közeg

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr100743081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Copfos · http://rajottem.blog.hu 2008.11.04. 18:37:20

ez az elnökválasztás tényleg egy nagy átverés!