2008.10.20.
11:56

Írta: mediainfo

Az év hirdetője... Obama!

And the Oscar goes to... Na, nem:) De azért így is elég érdekes a hír, hogy a tekintélyes AdAge reklámpiaci szaklap az egyik elnökjelöltet, Barack Obamát választotta meg az év hirdetőjének. Az eredményt az amerikai hirdetőket tömörítő ANA éves konferenciáján hozták nyilvánosságra.

A szavazatok 36,1%-át besöprő Obama a versenyben többek között az Apple-t (27,3%), a Zappos-t (14,1%), a Nike-t (9,4%) és a Coors-t (8,7%) nyomta le. A szintén rövidlistára került riválisa, John McCain csak 4,5 százalékkal szerénykedett.

Obamát szakmai szempontból azért süvegeli meg gyakorlatilag egységesen az amerikai reklámipar, mert minden korábbinál ügyesebben építette fel magát a névtelenségből, használta a 2.0-s médialogikát és annak eszközeit arra, hogy az embereket bevonja, elkötelezze.

A BusinessWeek marketinges és médiás szakírója ennyiben foglalta össze Obama kampánysikerének titkát: "It's the fuckin' Web 2.0 thing." Szóval a hirdetői verseny első díját már besöpörte Obama, az elnökjelölti küzdelem eredményére viszont még egy csöppet várni kell. Mert ha ott nem tud győzni, akkor a csoda kampánnyal kitörölheti a...

Szólj hozzá!

Címkék: média amerika verseny választások 2.0 márka hírnév hirdető

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr67722828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.