2008.10.07.
11:19

Írta: mediainfo

Megtisztító graffiti?!

Az embernek minden eszébe jut a graffitiről, csak a tisztaság nem. Sőt, a galambsz*rral megspékelt vizuális szennyezés többnyire az elsők között szerepel a "miért nem lehet élni X városban" (X helyére Budapest sajnos lazán behelyettesíthető) toplistán.

Persze, ha nem puszta firkálásról, hanem művészi értelemben értékelhető alkotásról (mondjuk ezt meg ki meri/tudja megítélni) van szó, akkor már előtérbe kerül a műfaj elgondolkodtató, mellbevágó, provokatív jellege. No, ezzel dolgozik az Ogilvy filmsorozata, melyet az IBM számára készített Kanadában.

Fight Carbon nevet viselő "zöld" kampány középpontjába a graffiti került, amely azonban ezúttal tisztít, és nem összemocskol. A graffitis különböző helyszíneken ragad rongyot/egyéb eszközt, és "rajzol" sajátos módon. Az üzenet lényege, hogy csökkentsd a szénkibocsátást, és - azon túl, hogy jófejnek érezheted magad - pénzt spórolhatsz meg vele.

A filmecskéket persze blog is támogatja, és felpakolták őket egy halom közösségi oldalra és videómegosztóra, ahogy kell. Íme, a filmek:

 

 
 

Szólj hozzá!

Címkék: vírusmarketing reklám videó zöld gerilla 2.0 márka hirdető

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr24700905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.