2008.09.26.
12:50

Írta: mediainfo

Egy mondat...

Eltűnt egy bejegyzésünk. Talán durvák voltunk. Erről ennyit. Viszont van itt néhány, idevágó gondolat az elmúlt hetek, hónapok tapasztalataival kapcsolatban:

1. Nem emlékszem sajnos, hogy a Marketing & Média melyik számának a szerkesztői bevezetőjében, de arról írt Nyomárkay Kázmér főszerkesztő, amit "hirdetői nyomásnak" lehetne nevezni. Amikor nem csak azt várják el, hogy az újságíró korrekt legyen, hanem hogy arról írjon/ne írjon, ami a hirdetőnek megfelel.

2. Olyan is előfordul, hogy egy szerkesztőség helyből ügyvédi felszólítást kap helyesbítés kérés helyett. Ennek non plus ultrája, hogy a helyesbíteni kívánt szöveg magában a sajtóközleményben volt benne. A kiadója pedig egy szabályozó hatóság. Azon túl, hogy a szerkesztőségnek esetleg rosszul esik, mert alapállása a korrektség, nem is illetékes ugyebár a kérdésben.

Ezúton küldjük sok szeretettel Illyés Gyula gyönyörű-fájdalmas versét mindenkinek, aki szereti:

 

Szólj hozzá!

Címkék: közeg

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr60682866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.