2008.09.05.
11:27

Írta: mediainfo

Mossa ki kiskutyáját Domestosszal!

Jó, a cím enyhe túlzás. De valószínűleg a Domestos is átesett a ló túloldalára tisztasági tanácsaival. Nem azt mondom, jó dolog, mikor elmondják az egyik főzőműsor szponzoraként, hogy lehetőség szerint ne vágjuk ugyanazon a deszkán a répát meg a fél disznót, és hogy ne tenyésszünk zsizsiket a lisztben, mert nem jó.

Viszont házi kedvenc ügyben kicsit elvetették a súlykot. A Lelenc Kutyamentő Egyesületnél legalább is kiütötték a biztosítékot. A következő bojkottra felszólító e-mailt küldték körbe:

llattartók ezrei háborodtak fel a Domestos új reklámfilmjén, és a weblapjukon közzétett tanácsokon.

Felbuzdulva a kutyás reklámok sikerén megalkották a saját verziójukat, ám átestek a ló másik oldalára.  Immár ovisok ezrei tanulhatják tőlük, hogy ha csak a közelükbe téved egy kutya, akkor rohanni kell a fertőtlenítőért, mert halálos kórokozók támadnak rájuk az eb szagától is, anyukák százai nem alszanak éjszaka, nehogy a macska tüsszentése megfertőzze a gyereket. Az, hogy a sterilitás mániához mi köze a fajtatiszta kiskutya vásárlásának, a veszettség elleni védekezésnek, vagy a kullancscsípésnek az örök rejtély marad.

http://www.domestos.hu/higenikus/kedvenc.php

Mi kutyások, akik már hosszú évek óta túlélői vagyunk a lakásunkban kórokozóikkal együtt élő állatainknak most sem fogjuk eltaszítani magunktól keverék, gyakran utcáról összeszedett állatainkat. Ezentúl is boldog örömmel nézzük, amikor a kutya segít a járni tanuló gyereknek, amikor hozzábújik a szerelmi bánatával küzdő kamaszhoz, és nem fogjunk ilyenkor körömkefével és Domestossal támadni családunkra.

Főleg Domestossal nem! Maradunk a jól bevált, nem agresszíven reklámozott termékeknél.

Ha Te is úgy érzed, hogy ez a reklám káros, akkor csatlakozz bojkottunkhoz, mellőzd a Domestos használatát!

 

Lelenc Kutyamentő Egyesület

www.lelenc.hu"

 

Nem azt mondom, hogy ebben nincsen túlzás, de volt kutya és jelenlegi macska tulajdonosként azért rendesen nézek ki a fejemből a fenti linken fellelhető olyan tanácsok okán, mint hogy a kedvencünk soha ne másszon fel a fotelba, és nehogy már hazavigyünk egy ügyes ön PR-rel megáldott kóbor kiscicát...

Ha a gyerek nem eszik meg napi nemtom hány deka koszt, és folyton felmos alatta az anyuka, totálisan életképtelen, mindentől beteg embert nevel belőle - függetlenül attól, hogy rontja-e a közelében a levegőt egy kisállat, vagy sem.

Értjük mi, hogy a tisztítószerek gyártóinak is meg kell élniük valamiből, de ha lehet, ne a hülyeségből. A tisztaság jó, a kóros tisztaság meg nem jó. Nem vagyok kutya puszilgatós, de lehet hogy egy kutya puszi egészségesebb, mint egy antidepresszáns vacak élethelyzetekben.

Nem hiszem, hogy a Lelenc felhívása miatt csődbe menne a cég. De azért ez egy szép, klasszikus marketing öngól.

1 komment

Címkék: reklám márka szájreklám hirdető

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr88649499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agi 2008.09.28. 17:21:45

Találni ott még egyéb finomságokat is. Pl mossa ki az akváriumát domestossal. Az már nincs odaírva, hogy az akciót követően mindjárt el is magyarázhatja gyermekének, hogy az élet bizony múllandó és a kedvenc aranyhala bizonyára szeretettel gondol rá a másvilágról.