2008.08.26.
12:21

Írta: mediainfo

Izé, direkt (?) marketing

A kétségtelenül legmókásabb direkt marketing üzenettel ma örvendeztetett meg a HVG. Vezető üzleti hetilapunk, mellesleg nagy kedvencem arról tájékoztat, hogy bizony nekem két hónapos próba akcióban kellene részt vennem (50% engedménnyel), mert a tájékozottság jó dolog, és bizony a lap segít eligazodni a világban.

Először azt hittem, valamelyik új terméküket ajánlgatják, majd rájöttem, hogy bizony, ők a hetilapnak toboroznak olvasókat. Ekkor kezdtem furán érezni magam, mondván, hogy jött ez a hülye ötlet, hogy pont nekem ajánlgatják magukat, mikor ezer éve olvasom őket, és mióta kiröppentem a szülői fészekből (nem ma volt), azóta ráadásul az én nevemen van az előfizetés.

Aztán az apró betűből rájöttem, hogy engem bizony a Posta Direkt adatbázisa alapján találtak meg, ami igazán dicséretes, mivel "profilomból" kiderült, vevő vagyok a HVG-re. Csak épp arról feledkeztek meg, hogy ezzel az eDM-mel kb. tíz évet késtek. Erre viszont akkor jöhettek volna rá, ha belenéznek a saját előfizetői listájukba.

De nem tették. Így aztán, sok-sok szűrővel szűkíthető adatbázis ide vagy oda, mégis csak küldtek egy tökéletesen irreleváns marketing üzenetet. Ez sajnos minden volt, csak direkt marketing nem. Persze ettől még csütörtökön ugyanúgy várom az előfizetői példányom. Ahogy megszoktam.

1 komment

Címkék: média sajtó direktben

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr26633662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.