2008.06.30.
10:11

Írta: mediainfo

A dógozó vigye a cég jó hírét!

A Ford azt reméli, hogy javulhat márkaimázsa, ha 750 ezer alkalmazottja, nyugdíjasa és viszonteladója márka nagykövetként viszi hírét a rokonok továbbá "Nyuszi barátai és üzlettársai" körében. Az autógyár tehát rögtön legközvetlenebb érintettjein teszteli a manapság sokat emlegetett szájreklám hatalmát és alkalmazhatóságát. De nem elégszik meg ennyivel.
 
A MediaBuyerPlanner közlése szerint "Drive One" névvel startolt a kampány, amely szorosan együttműködik az ABC-vel és Oprah-val is. A kampány egyébként az elkövetkező hónapokban is folytatódik, és azt akarja vele bizonyítani az autógyár, hogy az ő verdái is vannak olyan jók, mint a japánok által gyártottak.
 

Most fut a "Town to Town - Friend to Friend" (kb. Várostól városig - Baráttól barátig) aktivitás is, ami arra megy ki, hogy azok, akik valami mátrix beli hiba miatt nem Fordon furikáznának, lehetőséget kapnak arra, hogy átváltsanak a márkára. Az AutoBlog szerint a gyár arra bíztatja a derék amerikaiakat, hogy passzolják át a verdájukat egy barátnak, kipróbálás végett.

Elsőre az ember felvonhatja a szemöldökét, hogy és akkor mi van... De mint Jim Farley, a Ford marketinges fő-főnöke elmondta, ötéves, és nem öthetes távlatban várnak eredményt a párhuzamosan futó kampányoktól. Azt is megjegyezte, hogy az elmúlt hat évben a Fordnak hat különböző marketing stratégiája volt. Gondoljuk, nem dicsekvésnek szánta az infót. Na de majd most!

Szólj hozzá!

Címkék: vírusmarketing hűség márka szájreklám

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr54545616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.