2008.02.17.
21:26

Írta: mediainfo

Kólát fakasztó böfögés

Jól beharangozták. Különleges reklámfilmet vetített ma este 8-kor az RTL Klub. A Coca-Cola Happiness Factory című 3 perces kisfilmje - a beharangozó szpotokhoz hasonlóan - a reklámblokk részeként ment le. Népszerűsítették köztéri hirdetéseken és persze az RTL-en is.

Le is ült szerintem a nép rendesen a tévé elé. Nagyon kíváncsi lennék, hogy mennyi volt az annyi. Mármint a nézettség, share, miegymás. Itt is kérem, hárman néztük a Happiness Factory-t körömrágva. Ha már így beizzítottak rá minket.

No szóval, várakozást kelteni igen könnyű. Megfelelni neki már annál nehezebb. Mikor egy mozifilmnek kijáró eszköztárral bombázzák az embert, akkor bekapcsol nála a mozifilmnek kijáró várakozás. Na de három perc alatt bazi nehéz olyat villantani, mint mondjuk a Harry Potter akárhánnyal, vagy nem is tudom.

Persze, tudom-tudom, ez nem film, ez reklámfilm. Ez rendben is volna. És hogy különleges, és hogy három perces. És hogy ez egy integrált megoldás része, holnaptól microsite is épül a szpotra (még egy microsite, még egy promo, rendben).

Mégis... Ha már ekkora hype van egy marketingkommunikációs megoldás körül, akkor maga a filmecske lehetne akár jó is. Jól van, elfogult vagyok, eleve nem hatott meg az automatában sürgölködő szörnyecske bagázs, úgyhogy most sem nyűgöztek le.

No de hogy az egész filmből az legyen a legkarakteresebb jelenet, hogy a kis hős megissza a kólát, böfög két oltárit, amitől kivirágoznak a fák, és el is készül a fincsi nedü (a fószer meg vár és vár az automata előtt a Coke-ra, a csaja már le is lépett filmet nézni...), hát erre azt tudom mondani, hogy Wieden & Kennedy ide, Coca-Cola és amcsi adaptáció oda, de ez egy vacak.

Mert szép és jó, megnéztük ezt a filmecskét, gondolom sokan. De hogy ettől nem sok minden változott meg a népekben a Coke-kal kapcsolatban, az is tuti. Ennél még a jó öreg "Can beat the feeling" érzés is sokkal frissebb volt. Szeretem a Coke-ot, de érzékeny a gyomrom. Szóval próbálom elhessegetni a kólát fakasztó böfögés gondolatát.

A záró kép egyébként a srácot és a lányt mutatja a moziban ülve, a vásznon egy kólás üveg képe rajzolódik épp ki. A moziban viszont az ember szeret üldögélni, utál felpattanni (legalább is az olyan old school egyedek, mint én). Itt meg bumm, vágás, RTL ajánló. Megy tovább a világ. A filmek végéről is mindig hülyén elkapnak a kertévék a nézettség esést elkerülendő (mert kit érdekel a stáblista). Miért lenne ez másképp egy reklámfilmmel, legyen az bár három perces műalkotás, mozi imitáció.

Hát fura egy szerzet volt ez a Coke izé. Továbbra is inkább az ízéért iszom. A szörnyikék meg mehetnek a sunyiba.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám televízió márka hirdető

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr1343334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.