2007.11.13.
11:58

Írta: mediainfo

Perec marketing

Hogy bármi felhasználható marketing célokra, azt tegnap az RTL Klub bizonyította be nekünk. A tegnap esti munka háttérzajául zümmögő magazinműsor külön anyagban foglalkozott azzal, hogy Stohl András élő adásban, a Csillag születik legutóbbi felvételén óriásit perecelt a lépcsőn lejőve.

Szerencsére nem lett semmi baja, és távol álljon tőlünk az esésen élcelődni, mivel senkinek nem kívánunk sem bokatörést, sem milliós nézőtábor előtt elkövetett nyilvános égést. Az eset inkább azért érdekes, ahogyan az RTL feldolgozta a bakit.

Mert ugye a shownak mennie kell, és hibázni nem szabad. Viszont a gravitáció makacs dolog. Ha hiba történik, azt valahogyan orvosolni kell. Persze egy esés miatt senkire nem vetülhet komolyan az amatőrizmus vádja, mégis úgy érezte az RTL, hogy egy jó sztori keretében pozitívumot kovácsolhat a perecelésből.

Szerintünk igazuk volt, mivel ha ők nem foglalkoznak a témával, úgyis megteszi a Blikk, a YouTube-on és egyéb megosztókon meg feltehetőleg már az adás után fenn volt a jelenet. És sokan nézték végig röhögve, újra és újra...

Hogyan lesz marketing az esésből? Végy egy magazinműsort, meglehetősen nézettet. Játszd le az égést újra és újra, több szögből. Nyilatkozzon a - magát egyébként jól kivágó - szenvedő alany, aztán a kollégák, a műsorkészítők és mindenki, aki él és mozog. Hogy a dolog tágabb kontextusba kerüljön, mutass még pár kockát a többi fellépőről a félrelépő mellett, hogy a műsor és a többi emberi dráma se sikkadjon el. És mellesleg megmutathatod, hogy egy másik sztárod milyen emberséges, stb.

Szerencsére a kontextust nem tágították ki annyira, hogy bemutassák Magyarország és a világtörténelem összes élőadásos perecelését, úgyhogy a dolog normális keretek között maradt. Ügyesen csinálták, szerintünk.

1 komment

Címkék: média televízió sztár pocsolya

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr60227596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com 2007.11.13. 12:49:52

Ez is valami? Nemrég az járta körbe a sajtót, hogy egy svéd műsorvezető hölgy hányt élő adásban...
Stohl esetében tényleg reklámgyanús volt kicsit a dolog. Nem állítom, hogy direkt csinálta, de a médiában többet foglalkoztak Stohl bukásával (mármint a lépcsőről), mint a versenyzőkkel.

aranyhaj.blogspot.com