2007.11.01.
14:52

Írta: mediainfo

Szexbotrány a Dentsu-nál

"Kis színes" az amerikai reklámcirkusz világából... A Dentsu ügynökség amerikai cégét pereli volt kreatív igazgatója, mivel állítása szerint több alkalommal is "szexuálisan kényelmetlen" helyzetbe hozta őt és más vezetőket a Dentsu vezetője, Toyo Shigeta.

Steve Biegel "követte el" azt a Canon kampányt, amiért a Dentsu idén bronz Effie-t nyert, most azonban nem a szakember dicsőségtáblájával foglalkozik az Adage.com cikke. Történt ugyanis, hogy 2006. novemberében váratlanul kirúgták Biegel-t az ügynökségtől. A dologról egész mást gondol a volt kreatív igazgató és a Dentsu vezetése.

Biegel verziója szerint több alkalommal is "tőrbe csalták", s olyan, "szexuálisan kényelmetlen" helyzetekbe hozták, amelyekben ő egyáltalán nem akart részt venni. Mikor Shigetát szembesíteni próbálta a helyzettel, kirúgták. Állítása szerint például egy Canon fotózás kapcsán egy csehországi bordélyban kötöttek ki, ám ő és a többi vezető faképnél hagyta a dühös Shigetát.

Biegel szerint azonban nem ez volt az egyetlen kompromittáló helyzet. Egyszer majdnem megverték Shigetát, mivel az fürdőző nőket fényképezett a brazil tengerparton, s a japán vezető arra is rá akarta venni társait, hogy egy tokiói fürdőben pancsikoljanak vele. De a "vádlistán" szerepel az is, hogy Sharapovát, a neves orosz teniszezőnőt is "kukkolni kellett" egy reklámfotózás kapcsán.

A Dentsu ezzel szemben egészen másképp emlékezik a "szakításra". A cég közlése szerint Biegel teljesíthetetlen követelésekkel állt elő, ezért váltak szét az útjaik. Kirúgását követően aztán mindenféle rágalmakat terjesztett róluk a volt alkalmazott, ezért állnak a per elébe, így a Dentsu.

Hogy mi az igazság, azt egyelőre nem tudni. A kereset most került a new york-i bíróság elé, éppen a legrosszabb időszakban, mivel a Dentsu mostanság kapcsolt rá az amerikai piacon. Ha csak nem a bulvárlapokon keresztül szeretne a marketingesek szívéhez közel kerülni, akkor sürgősen villantania kell valamit. Nemrég például megszerezték az Attik, digitális és design ügynökséget. Az azért jobb hír volt az ügynökségnek...

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: privátszféra ügynökség

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr35215278

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Alkotmány, személyre szabva 2010.07.15. 12:11:17

Előre jelzem: alapvetően teljesen mindegy, hogy mennyi. De nagyon nem mindegy, hogy miért és hogyan. Igen, egy újabb alkotmánymódosításról van szó, a Lex Borkairól. Egy olyan ügyről, amiről maga Borkai Zsolt tehet a legkevésbé.Történt pedig, hogy Lázár...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.