2007.09.21.
16:19

Írta: petal

A suszter cipője

Érdekes egybeesésre figyeltünk fel két médiaértékesítő egyidőben futó kampányában (főként mikor egy helyen, a Figyelő Marketing és Média mellékletében jelent meg a két hirdetés).

Bár mondhatnánk, hogy a Danubius Sales House (DSH) és az R-time közvetlenül nem versenytársa egymásnak, hiszen előbbi elsősorban rádiós, míg utóbbi televíziós reklámfelületeket értékesít, alapvetően mégis ugyanabban az üzletben utaznak: nevezetesen reklámhelyet próbálnak eladni a hirdetőknek.

Akik most meglehetős zavarban lehetnek, ha el akarják dönteni, "A teljesség igényével" melyik céghez forduljanak. Ezt a szlogent választotta ugyanis mindkét cég tevékenysége népszerűsítésére, amellyel ráadásul rossz időben voltak, rossz helyen. Vagy inkább egy időben, egy helyen.

Szólj hozzá!

Címkék: média

A bejegyzés trackback címe:

https://mediainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr1172461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.